- 1. KMK Bike wróci po sezonie zimowym
- (Archiwum1)
- ... programu Caravel/Civitas II. Źródło: UM Kraków ...
- Utworzone: 24 listopad 2014
- 2. Kraków: miejskie rowery dotarły do Nowej Huty
- (Archiwum1)
- ... wypożyczalni. Był to projekt pilotażowy realizowany w ramach unijnego programu Caravel/Civitas II. Obecnie długość ścieżek rowerowych w Krakowie do niemal 140 km. Corocznie układ jest uzupełniany ...
- Utworzone: 13 październik 2014
- 3. Monitoring strefy ograniczonego ruchu i wydzielonych pasów dla autobusów w Krakowie
- (Inżynieria ruchu)
- ... stałego monitoringu stref ograniczonego ruchu i buspasów, a więc automatycznej kontroli i egzekucji obowiązujących przepisów – wyjaśnia Łukasz Gryga. W ramach projektu Civitas Caravel II, w którym uczestniczył ...
- Utworzone: 21 sierpień 2013
- 4. CIVITAS RENAISSANCE (I) Zrównoważony, czysty i sprawny transport miejski
- (Inżynieria ruchu)
- ... Inicjatywa CIVITAS Współczesny transport jest sektorem gospodarki, który negatywnie oddziaływuje na środowisko. Aby zminimalizować tego skutki należy prowadzić skoordynowane działania ograniczające ...
- Utworzone: 10 maj 2013
- 5. Instrumenty krakowskiej polityki transportowej redukujące emisję dwutlenku węgla cz. III
- (Drogi i mosty)
- ... podróżnym indywidualne planowanie tras. Ale znów stopień wdrożenia określany jako średni wynika z działań podjętych przez Politechnikę Krakowską w ramach projektu Civitas Caravel (portal „Info.Komunikacja”). ...
- Utworzone: 30 maj 2011
- 6. Instrumenty krakowskiej polityki transportowej redukujące emisję dwutlenku węgla cz. II
- (Drogi i mosty)
- ... km ścieżek rowerowych, docelowo ma ich być nawet blisko 250 km. W ramach projektu Civitas Caravel został uruchomiony tzw. rower publiczny. W tej kategorii instrumentów polityki transportowej rozpatrywane ...
- Utworzone: 27 maj 2011
- 7. Instrumenty krakowskiej polityki transportowej redukujące emisję dwutlenku węgla cz. I
- (Drogi i mosty)
- ... (w ramach projektu Civitas Caravel; patrz: Autobusy na telefon) telebus, czyli usługa polegająca na zamawianiu kursów realizowanych mikrobusami. Usługa ta ma mało istotne znaczenie w redukcji CO2, jednak ...
- Utworzone: 25 maj 2011
- 8. Wnioski III Polskiego Kongresu ITS
- (Prawo)
- ... powstawanie lokalnych i (lub) regionalnych architektur ITS. Odpowiedzialność za tworzenie takich architektur przenosi się na samorządy. 2. Transfer technologii ITS Przedstawiony na Kongresie projekt Civitas ...
- Utworzone: 22 czerwiec 2010
- 9. Autobusy na telefon
- (Inżynieria ruchu)
- ... w Krakowie w lipcu 2007 roku jako jedno z działań podjętych w ramach projektu CIVITAS CARAVEL. Kursują one na terenie Rybitw, Przewozu i Płaszowa W Tele-busach obowiązują te same rodzaje biletów, co ...
- Utworzone: 18 czerwiec 2010
- 10. Zbiorowy transport publiczny w zintegrowanym systemie brd – cz. I
- (Inżynieria ruchu)
- ... że ryzyko wystąpienia zdarzenia, a zwłaszcza jego skutki mogą się znacznie różnić pomiędzy tymi grupami pojazdów. W ramach unijnego projektu CiViTAS CARAVEL [1] w latach 2006-2008 stworzono w Krakowie ...
- Utworzone: 15 czerwiec 2010
- 11. Wpływ planów mobilności na zmianę zachowań komunikacyjnych cz. II
- (Drogi i mosty)
- Pierwszy w Polsce plan mobilności zrealizowany został w Krakowie, przez Katedrę Systemów Komunikacyjnych Politechniki Krakowskiej, w ramach projektu CIVITAS CARAVEL. Projekt skierowany jest do pracowników ...
- Utworzone: 21 styczeń 2010
- 12. Wpływ planów mobilności na zmianę zachowań komunikacyjnych cz. I
- (Drogi i mosty)
- ... we wprowadzaniu zmian w zakresie mobilności, oferując im techniczne i finansowe wsparcie [8]. W zakresie realizowanego w latach 2002 – 2006 projektu CIVITAS Vivaldi pomoc Urzędu Miasta polegała na dotacjach ...
- Utworzone: 20 styczeń 2010
- 13. Bezpieczeństwo w transporcie zbiorowym – zarządzanie bezpieczeństwem (III)
- (Inżynieria ruchu)
- ... W poprawnie funkcjonującym systemie, nawet przy ograniczonym budżecie, taka sytuacja jest niedopuszczalna. W Stuttgarcie, który współpracował z Krakowem w ramach projektu unijnego CiViTAS CARAVEL (również ...
- Utworzone: 20 październik 2009
- 14. Mobilne nawyki i drastyczne decyzje
- (Drogi i mosty)
- ... rozpoczynać się jak najwcześniej, w szkole podstawowej, a nawet w przedszkolu? - Tak i takie działanie było prowadzone w projekcie Caravell Civitas. Byliśmy w przedszkolach i co się okazało? Wiele dzieci ...
- Utworzone: 28 wrzesień 2009
- 15. Uspokoić ruch czy ludzi?
- (Drogi i mosty)
- ... nie życzę, żeby pani jeździła do centrum miasta obok okien mojego domu na Ochocie. Jak radzić sobie z takimi sprzeciwami? O tym rozmowa z Łukaszem Frankiem, asystentem kierownika zespołu CIVITAS na Politechnice ...
- Utworzone: 15 lipiec 2008
- 16. Jedźmy razem!
- (Drogi i mosty)
- ... Mobilności, który 15 kwietnia 2008 r. odbył się na dziedzińcu Politechniki Krakowskiej. To część inicjatywy CiViTAS CARAVEL. W projekcie CiViTAS CARAVEL partnerami są cztery miasta: Burgos (Hiszpania), ...
- Utworzone: 17 kwiecień 2008